Chmura w biznesie

Jaki system ERP dla drukarni wybrać?

Jaki system ERP dla drukarni wybrać?
Jaki system ERP dla drukarni wybrać?

Platformy ERP służą do zarządzania całym przedsiębiorstwem i pozwalają na dokonywanie kalkulacji, zarządzanie produkcją, obsługę zleceń i stanowiska produkcyjnego oraz prowadzenie magazynu i księgowości w drukarni. Zastanawiasz się, jakie oprogramowanie ERP wybrać dla siebie? Podpowiemy, na co zwrócić uwagę przy wyborze.

Kryteria wyboru systemu ERP dla drukarni

Wybór odpowiedniego systemu ERP nie jest prosty i jednoznaczny. Zakup odpowiedniej platformy powinien być zależny od budżetu, ale także zasobów i potrzeb. Dobry system ERP w drukarni usprawni obieg dokumentów, pozwoli na składanie szybkich raportów i lepszą obsługę klienta. Jeśli zamierzasz zainwestować w system ERP, weź pod uwagę względy ekonomiczne. Skrócony czas realizacji zamówień i większa efektywność działań pracowników wpływa na większe zyski, ale także na renomę firmy. Wiele przedsiębiorstw, które wprowadziły nowe systemy ERP chwali sobie lepszą organizacją pracy i wygodę w podejmowaniu działań. Program, który obsługuje faktury, umowy, zlecenia, dane na temat produktów i rysunki techniczne jest na wagę złota. Zwłaszcza jeśli wszystko znajduje się w jednym, łatwo dostępnym miejscu. Ważnym kryterium wyboru systemu ERP powinna być także elastyczność i skalowalność oprogramowania. 

Księgowość w drukarni

Usprawnij procesy księgowe w swojej drukarni. Większa wydajność w pracy nad dokumentami daje wymierne efekty w pracy. Dzięki platformom ERP możesz postawić na pełną automatyzację. Księgowanie faktur, rozrachunki z kontrahentami, wykonywanie przelewów bankowych i sprawy kadrowe będą teraz łatwiejsze. Żmudną pracę wykona za Ciebie system, a za sprawą wielu udogodnień, pracownicy będą mieli więcej czasu na kreatywne zadania. Kartoteka asortymentu i klientów oraz zaawansowany system zamówień pozwoli uniknąć Ci pomyłki wynikającej z niedopatrzeń i zapewnić klientom wyższy poziom obsługi. Księgowość w drukarni ze żmudnego obowiązku stanie się formalnością.

Subiekt Nexo do prowadzenia drukarni

Systemy dla firm mogą zmienić jej oblicze. Jeśli chodzi o Subiekt Nexo, znakomicie nadaje się on do firmy poligraficznej, a szczególnie drukarni wielkoformatowej. Platforma świetnie nadaje się do sprzedaży internetowej, gdzie możliwość publikowania dokumentów w formacie PDF usprawnia pracę. Dostępne raporty dają wgląd w aktualne funkcjonowanie firmy i planowanie działań w przyszłości. Istotna zaleta tego systemu ERP to łatwe wdrożenie i dopasowanie modułów do potrzeb użytkowników. Użytkownicy docenili łatwy i przejrzysty interfejs, który ułatwia przeprowadzanie operacji. Oprogramowanie daje duże pole manewru w zakresie planowania produkcji, zwiększeniu dostępności produktów i automatyzacji. Uporządkowanie kluczowych dla firmy procesów pozwala przetrwać każdą sytuację gospodarczą i dynamicznie reagować na zmiany koniunktury rynku.

Zarządzanie firmą poligraficzną za pomocą chmury? To możliwe

Jeśli chcesz sprawnie zarządzać przedsiębiorstwem, ważnym elementem rozwoju jest adaptacja. Obecnie coraz więcej firm decyduje się przenieść dane do wirtualnego środowiska. Powodów tej migracji jest wiele. Przede wszystkim system ERP w chmurze daje oszczędności, wygodę i nowe możliwości. Zarządzanie firmą z każdego miejsca na świecie i dowolnego urządzenia to z całą pewnością ważny wyróżnik tego rozwiązania. Prowadzenie biznesu wymaga dziś wyjazdów i pracy w ciągłym ruchu. Dostęp do systemu ERP z telefonu lub tabletu pozwoli Ci monitorować pracę i być zawsze na bieżąco.


Zobacz inne artykuły