Chmura w biznesie

Subiekt i Magento

Subiekt i Magento
Rola programów Subiekt i Magento w prowadzonej działalności. Omówienie procesu wzajemnej integracji obu programów.

Subiekt i Magento, czy to dobre rozwiązanie?

Wiele programów do prowadzenia księgowości ma problem z rozliczaniem transferów dokonywanych przez sklepy internetowe. Niedogodności są szczególnie uciążliwe w modelu sprzedaży, który opiera się jednocześnie na działalności internetowej i stacjonarnej. Z uwagi na dynamiczny rozwój sprzedaży w sieci coraz większa ilość producentów oprogramowania decyduje się na integrację pomiędzy różnymi programami i platformami handlowymi. Ma to na celu usprawnienie rozliczeń i jednocześnie nieograniczanie możliwości sprzedaży internetowej.

Subiekt i Magento - co jest czym?

Każdy przedsiębiorca, który prowadzi sprzedaż detaliczną w punktach stacjonarnych, z pewnością spotkał się z programem Subiekt. To jeden z najpopularniejszych w naszym kraju systemów do prowadzenia księgowości. Dedykowany jest pojedynczym sklepom oraz całym sieciom handlowym. Daje użytkownikom wiele możliwości, jeśli chodzi o prowadzenie rozliczeń, a także raportowanie sprzedaży. Ceniony jest przez osoby odpowiedzialne za prowadzenie księgowości, a także analityków sprzedaży. Polecany jest zarówno małym, jak i średnim firmom.

Rozliczenia sprzedaży i ocenę rentowności przedsiębiorstwa dokonuje Subiekt, a Magento jaką rolę może odgrywać w naszym biznesie? Taką nazwę nosi niezwykle popularna platforma do prowadzenia sklepów internetowych. Z jej pomocą można wystawić aukcje i dokonywać sprzedaży dowolnych artykułów. Ceniona jest za możliwość wystawienia ciekawych i dopracowanych aukcji oraz szansę na łatwe wypozycjonowanie sklepu. Wiele funkcji oraz możliwość tworzenia szablonów aukcji sprawiają, że z platformy korzystają największe sklepy internetowe. 

W ostatnim roku przekonaliśmy się wszyscy, jak ważne jest sprawne poruszanie się w internecie. Rozwój sprzedaży za pośrednictwem platform internetowych był w 2020 roku zdecydowanie wyższy niż w poprzednich latach. W związku z tym wielu przedsiębiorców postanowiło przenieść swój asortyment do internetu. Pojęcia Magento i Subiekt stały się zatem bardzo powszechne.

Transfer danych z Subiekt do Magento - czy to możliwe?

Sklep internetowy może być sposobem na przeniesienie choć jednej z dziedzin swojej działalności do sieci. Niestety część programów do księgowania ma problem z obsługą działalności platformy Magento. Subiekt to jednak mocno rozbudowany system, który stale jest modernizowany. Dlatego integracja pomiędzy platformą a księgowaniem stacjonarnych sklepów jest możliwa. Jak to osiągnąć?

Producent oprogramowania Subiekt GT zauważył problemy wynikające z integracją swojego flagowego programu z jedną z największych platform do sprzedaży internetowej. Udało się opracować rozwiązania partnerskie, które ułatwiają współpracę na linii Subiekt - Magento w obu kierunkach. Wystarczy zakupić nakładkę u operatora i połączyć swojego Subiekta z najpopularniejszymi platformami aukcyjnymi. 

Nakładki umożliwiają transport danych, nazw produktów, cen i stanów magazynowych pomiędzy oboma podmiotami. Z łatwością można pobierać zamówienia z platformy aukcyjnej czy sklepów stacjonarnych. Istnieje tu pełna dowolność i wiele opcji ustawia sam przedsiębiorca. Możliwe jest ustawienie złożenia automatycznego zamówienia, jeśli produktu brak na stanie. Z pomocą nakładki uda się też stworzyć nową kartotekę dla produktu, którego jeszcze nie ma w naszej ofercie. 

Unikalną cechą dla tego typu rozwiązań jest transport kontrahentów pomiędzy Subiekt i Magento. To pozwala prowadzić współpracę z najlepszymi kontrahentami na wielu polach. Klient rozpoznawany jest po numerze NIP lub adresie e-mail. Po zalogowaniu się na platformie Magento z Subiekt automatycznie przesyłane są jego dane i zakładane jest konto. 

Integracja na linii Subiekt - Magento i prowadzenie nawet kilku sklepów internetowych to szansa na rozwój biznesu. Osobom zainteresowanym takim rozwiązaniem polecamy program Subiekt w chmurze, który oferuje CloudPort. Dostęp z dowolnego miejsca i obsługa techniczna to tylko niektóre zalety tego rozwiązania. Operator umożliwia także skorzystanie z miesięcznego okresu próbnego za darmo.

 

Czytaj też: https://nafakcie.pl/jak-sprzedawac-na-amazon/


Zobacz inne artykuły