Podstawy

Pulpit kontrahenta

Pulpit kontrahenta

Pulpit kontrahenta w systemie ERP

Na początku opiszemy po skrócie, czym jest wspomniany system ERP. To oprogramowanie dające użytkownikowi pełną kontrolę nad prowadzeniem firmy – wszystko to dzieje się w formie cyfrowej a ze względu na to, że te nowoczesne systemy wykorzystują technologię chmurową, to użytkownik może je uruchomić wszędzie i z każdego urządzenia mającego dostęp do internetu. W tym miejscu z pewnością pojawi się wiele znaków zapytania „Jak to? Czy to jest bezpieczne?”

Odpowiedź brzmi: Zdecydowanie jest! Dane firmowe są szyfrowane i zapisane na serwerach dużo lepiej strzeżonych niż personalny komputer. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat systemów ERP i technologii chmurowej, to polecamy zapoznanie się z artykułami, które znajdziesz na naszym blogu, a teraz przechodzimy już do tematu pulpitu kontrahenta.

Czym jest pulpit kontrahenta?

Pulpit kontrahenta to aplikacja, która usprawnia kontakt pomiędzy obiema stronami transakcji, a więc tak zwany moduł B2B. W zależności od rodzaju programu pulpit kontrahenta może także nosić nazwę pulpit klienta lub podobną – założenia są zawsze takie same, jednak dany pulpit jest dostosowany do określonego oprogramowania firmowego. Opiszemy to na przykładzie oprogramowania enova365. Ten nowoczesny system ERP cieszy się stale rosnącą popularnością wśród przedsiębiorców. Program został wyposażony w wiele narzędzi – tym służącym do kontaktu z klientem jest właśnie enova365 Pulpit Kontrahenta.

Pulpit kontrahenta enova365 służy do „samoobsługi” klienta lub dostawcy firmy, która korzysta z systemu ERP enova365. Dostęp do pulpitu, kontrahent uzyskuje za pośrednictwem przeglądarki – jest to więc aplikacja online, czyli możemy z niej korzystać z każdego miejsca z dostępem do internetu.

W ramach pulpitu kontrahenta przejrzysz listę towarów i usług, ofertę i złożysz zamówienia. Aplikacja usprawnia też kontakt pomiędzy dwiema stronami – kontrahent ma możliwość zadawania pytań ofertowych oraz dodawania zadań czy zdarzeń związanych ze współpracą obu podmiotów.

Wszechstronność zdecydowanie jest mocną stroną oprogramowania enova365 – nie inaczej jest więc w wypadku aplikacji enova365 Pulpit Kontrahenta. Dlatego obok wymienionych wyżej funkcji za pośrednictwem tego narzędzia kontrahent może drukować wystawione dla jego firmy faktury czy inne dokumenty oraz pobierać komunikaty EDI. Warto w tym miejscu wspomnieć, że zakres danych dostępnych dla kontrahenta za pośrednictwem pulpitu jest ograniczony wyłącznie do tych związanych ze współpracą pomiędzy nim, a firmą udostępniającą tę aplikację. Dane innych kontrahentów i związane z innymi transakcjami są bezpieczne i przechowywane na serwerze dzięki technologii chmurowej.

Pulpit kontrahenta – korzyści dla obu stron transakcji

Jakie są największe korzyści płynące z używania tego nowoczesnego urządzenia biznesowego?

  • wygoda kontaktu pomiędzy obiema stronami transakcji

  • oszczędność czasu poświęconego na kontakty telefoniczne, pisanie maili, wysyłanie faktur

  • porządek – wszystkie dokumenty związane z transakcjami są w jednym miejscu

  • mobilność – panel klienta może być uruchomiony w każdym miejscu z dostępem do internetu

  • przejrzystość oferty – wszystkie punkty z oferty firmy sprawdzisz za pośrednictwem pulpitu

  • pełna kontrola nad procesem realizacji zamówienia

  • usprawnienie realizacji zamówień przekłada się na pozytywną relację z klientem

  • 100% online – tego typu narzędzia działają w przeglądarce, nie musisz więc instalować na komputerze żadnego oprogramowania

  • prestiż – korzystając z urządzeń takich jak Pulpit Kontrahenta enova365, wyróżniasz się na tle konkurencji

Dowiedz się więcej na temat nowoczesnych rozwiązań biznesowych działających w oparciu o technologię chmurową. CloudPort – cyfryzujemy Twój biznes. Zapraszamy do kontaktu wszystkie osoby zainteresowane wykorzystaniem technologii chmurowej w codziennym prowadzeniu firmy.



 


Zobacz inne artykuły