Do czego służy Subiekt GT?

Odkryj infrastrukturę przeznaczoną do zarządzania całą sprzedażą. Subiekt świetnie sprawdzi się dla firm usługowych, działu handlowego, czy sklepu internetowego. Oprogramowanie przeznaczone jest dla mikro, małych i średnich firm. System jest elastyczny, wygodny w użyciu i wielofunkcyjny. Świetnie sprawdzi się do prowadzenia księgowości, prowadzenie sprzedaży i działań logistycznych.

Baza danych na serwerze Subiekt GT

Wielu użytkowników Subiekta GT chce dokonać konfiguracji, która jest potrzebna do sprawnego działania systemu. Okazuje się, że serwer, z którym łączy się program można zmienić na stałe. Operacja jest możliwa za pomocą Programu Serwisowego, który instaluje się wraz z innymi programami z linii InsERT GT. 

Przenoszenie bazy danych - poradnik

Małe i średnie firmy chętnie korzystają z Subiekta GT. Baza danych na serwerze ułatwia pracę. Jeśli zastanawiasz się jak dokonać zmian, nasz poradnik pomoże Ci w działaniach.

Oto co należy zrobić, żeby cała akcja zakończyła się sukcesem:

1. Archiwizacja danych to pierwszy krok, który należy podjąć. Na obecnie używanym stanowisku należy zarchiwizować bazę danych systemu InsERT GT. W wyniku archiwizacji powstaną pliki, które należy zachować na dysku. 

2. Kolejna czynność, jaką należy wykonać to instalacja systemu Microsoft SQL Server. Aby zainstalować kompletny motor bazy danych, należy pobrać plik instalacyjny ze strony Microsoft. 

3. Pobrany plik należy uruchomić i wybrać opcję „Custom”. 

4. Na ekranie pojawi się okno dialogowe z wyborem języka. Wybór zatwierdzamy przyciskiem „Yes”.

5. Następnie pojawi się lokalizacja, do której pobrane zostaną wszelkie pliki instalacyjne. Wybór zatwierdzamy przyciskiem „Install”.

6. Instalujemy Microsoft SQL Server.

7. Aby zmienić serwer SQL, należy uruchomić moduł „Program Serwisowy”.  Z górnego menu należy wybrać opcję „Serwer”, a następnie „Parametry uruchomieniowe”. 

8. W zakładce SQL Server należy uzupełnić pola o dane serwera. Do wypełnienia pozostają takie okna jak nazwa, użytkownik i hasło. Wybór zatwierdzamy przyciskiem „Wykonaj”.

9. W kolejnym kroku należy wykonać dearchiwizację baz danych na nowym serwerze. Konieczne jest zainstalowanie komponentu Microsoft SQL Server backward compatibility. Jest on dostępny na wielu stronach internetowych za darmo.

10. Na nowym stanowisku należy wejść w „Archiwizator” i wybrać opcję „Dearchiwizuj”.

11. Ostatni krok to uruchomienie programu Subiekt GT. Serwer powinien działać bez zarzutu.

Czy przenoszenie bazy danych jest potrzebne?

Wiele osób, które wybrały Subiekta GT, bazę danych posiada tylko w przestrzeni wirtualnej. System w chmurze to przełomowe usprawnienie prowadzenia biznesu, które pomaga działać efektywnie. Dane w chmurze są bezpieczne, łatwo dostępne i wygodne. Zwracając uwagę na szereg zalet rozwiązań chmurowych, nie dziwi fakt, że przedsiębiorcy coraz chętniej korzystają z wirtualnego środowiska. Serwer w wersji fizycznej jest droższy, wymaga eksploatacji i bywa zawodny. Korzystając z usługi abonamentowej masz pewność, że wszystko będzie działać bez zarzutu, nie będziesz martwić się o zmianę serwera, adaptację systemu do nowych stanowisk oraz brak dostępu do systemu na niektórych urządzeniach. Firma w chmurze to łatwy dostęp do informacji, mniej trosk i sprawna praca w każdym trybie. Czas zaufać innowacjom.