Zobacz, jak za pomocą narzędzi takich jak R2Firma i Scanye wykonać zadanie szybciej, ograniczając tym samym liczbę błędów do minimum. Zadania księgowe w nowoczesnym handlu wymagają innowacyjnych rozwiązań, które zapewniają przyjemność i wygodę pracy. Poznaj sposoby na skanowanie faktur, które nie wymagają skomplikowanego wdrożenia w Twojej firmie.
Każde biuro rachunkowe zdaje sobie sprawę, że dla efektywnego prowadzenia działań księgowych kluczowa jest dziś automatyzacja obiegu dokumentów. Skanowanie faktur pomaga w utrzymaniu porządku, w przeciwieństwie do ręcznej archiwizacji dokumentów, która w dobie rozwoju technologii uznawana jest za marnowanie cennego czasu. Energię włożoną w mechaniczną czynność można przecież spożytkować o wiele bardziej wydajnie. Skanowanie faktur do programu księgowego to pomysł na usprawnienie pracy, który polega na przyporządkowanie dokumentów do odpowiednich kategorii. Dobrze prowadzone archiwum faktur kosztowych to wgląd w realną sytuację firmy i zabezpieczenie przed kontrolą skarbową.
Najważniejszą kwestią podczas skanowania faktur jest zaopatrzenie się w odpowiedni sprzęt i oprogramowanie. Poza komputerem do pracy przyda się skaner z podajnikiem dokumentów. Za jego pomocą proces przesyłania plików na komputer pójdzie błyskawicznie. Dodajmy, że na rynku nie ma dedykowanego modelu skanera do zadań księgowych, tak więc wybór sprzętu pozostawiamy w Twojej gestii. Kolejna kwestia to księgowe systemy dla firm. Jeśli chodzi o oprogramowanie, polecamy oprogramowanie R2Firma, o którym wspomnieliśmy we wstępie. Programy R2Firma, R2fk i R2księga od Reset2 są kompatybilne z inteligentnym asystentem księgowej - SCANYE. Integracja zapewnia skanowanie faktur do programu księgowego w sposób łatwy, szybki i bezproblemowy. Zobacz, jak wykonać skanowanie faktur w systemie R2Płatnik!
Wdrożenie dwóch systemów w firmie w znacznym stopniu usprawni pracę i da użytkownikom wiele korzyści. Skanowanie faktur do programu księgowego jeszcze nigdy nie było tak proste. Zobacz, jak skanować faktury w pięciu prostych krokach.
1. Dokonaj skanu dokumentów.
2. Po otworzeniu programu R2Płatnik wejdź w folder „Księga”, a następnie prawym przyciskiem myszy otwórz opcję „Import dokumentów zakupu / sprzedaży”, a następnie wejdź w opcję „SCANYE”.
3. Zaloguj się do programu SCANYE.
4. Załącz skany, zdjęcia i pliki PDF do archiwum online.
5. Program odczytuje każdy szablon dokumentu. Przygotowanie pliku, który zaimportujesz do R2Płatnik, odbywa się automatycznie.
Funkcja skanowania faktur jest dostępna także na innych platformach. Jednym z systemów ERP, który posiada opcję skanowania dokumentów jest enova365, przy współpracy z Abby Flexi Capture. Identyfikacja dokumentów oparta o rozpoznawanie pisma to ważna innowacja w prowadzeniu firmy, która może zrewolucjonizować każde przedsiębiorstwo.
Skanowanie faktur dotyczy biur rachunkowych oraz działalności związanych z księgowością. Odpowiedni obieg dokumentów jest podstawą pracy w tej branży, przez co potrzeba usprawniania systemu pracy nie powinna nikogo dziwić. Automatyczne rozpoznawanie faktur sprzyja komfortowi pracowników i wyeliminowaniu błędów, których przyczyną jest czynnik ludzki. Skorzystanie z zintegrowanych programów polecamy firmom, chcącym zoptymalizować swój workflow i poprawić efektywność.