Czas jest na wagę złota. Wiedząc o tym, firma InsERT przygotowała narzędzie do szybkiej realizacji sprzedaży, dzięki któremu wszystkie operacje będą realizowane błyskawicznie. Poznaj Subiekt Sprint - program, który w znacznym stopniu ułatwi Ci pracę i usprawni prowadzenie firmy. Poznaj funkcje Subiekta Sprint oraz możliwości wersji Subiekt Sprint 2. Instrukcja obsługi programu z pewnością ułatwi Ci działanie. Jeśli na co dzień pracujesz w biegu, najwyższa pora zmienić trucht na sprint!

Subiekt Sprint - co potrafi platforma?

Subiekt Sprint został stworzony z myślą o pojedynczych sklepach, jak i całych sieciach handlowych. Przy pomocy programu w wersji Sprint można szybko i łatwo obsługiwać klientów detalicznych. Intencją twórców oprogramowania było stworzenie platformy, która ułatwi pracę sprzedawców, co pociągnęło za sobą stworzenie intuicyjnego interfejsu. System składa się z modułu sprzedażowego i modułu zarządzania sklepem.

Za pomocą programu można:
- wystawiać paragony i faktury,
- wygodnie wyszukiwać towary w systemie,
- obsługiwać drukarki fiskalne, czytniki kodów kreskowych i wagi elektroniczne,
- dokonać drukowania fiskalnego bezpośrednio na paragonie,
- kontrolować finanse firmy,
- sprawdzać stany magazynowe,
- wymienić dane z Subiektem GT,
- sprawnie zarządzać sklepem.

Licencja Subiekt Sprint pozwala na pracę dla jednego stanowiska sprzedażowego. Ograniczeniem nie trzeba się sugerować, ponieważ obsługę większej ilości stanowisk zapewnia cały pakiet rozszerzeń. Dzięki dużej elastyczności program Subiekt Sprint dopasujesz do potrzeb swojego sklepu.

Subiekt Sprint 2 - co znajdziemy w nowszej wersji?

Trzeba przyznać, że Subiekt Sprint lata świetności ma już za sobą. Subiekt Sprint 2 to młodszy brat oprogramowania InsERT-u, który uzupełnił starszą wersję o funkcje potrzebne w nowoczesnym handlu. Również tutaj menu podzielono na dwa segmenty - Sprzedaż i Zarządzanie, które różnią się dostępnością funkcji.

Sekcja „Sprzedaż” zapewnia:
- wystawianie dokumentów handlowych na stanowiskach sprzedaży,
- pełną obsługę personelu,
- konfigurowanie stanowisk sprzedaży.

Sekcja „Zarządzanie” pozwala na:
- administrowanie sprzedaży, 
- konfigurowanie stanowisk pracy,
- delegowanie i rozliczanie handlowców,
- kontrolę stanów magazynowych,
- pełną wymianę danych. 

Przy pomocy Subiekta Sprint 2 można także stosować promocje czasowe i cenowe, obsługiwać praktycznie wszystkie modele drukarek, obsługiwać płatności, sprawnie wystawiać dokumenty sprzedaży oraz zarządzać dostępnym towarem. Warto dodać, że platforma jest wygodna i dostosowana do nowoczesnych technologii.

Subiekt sprint 2 - instrukcja

Subiekt Sprint 2 nie wymaga skomplikowanego procesu wdrożenia. Z pomocą pracowników InsERT instalacja Subiekta Sprint 2 przebiegnie sprawnie i szybko. Jego obsługa jest równie intuicyjna. Jeśli dopiero zaczynasz przygodę z programem Subiekt Sprint 2, instrukcja dostępna na stronie producenta okaże się pomocna. Aby sprawnie pracować z Subiektem Sprint 2, należy spełnić wymagania sprzętowe oraz zainstalować wszystkie moduły, takie jak sprzedaż, serwis fiskalny, zarządzanie, serwis komunikacyjny, menedżer synchronizacji i program „raportuj błąd”. Jeśli korzystasz z programu Subiekt Sprint 2, a instrukcja to za mało, koniecznie skonsultuj się z biurem InsERT, które odpowie na pytania techniczne. 

Integracja Subiekta Sprint 2

System Subiekt Sprint 2 można zintegrować z platformami, takimi jak Subiektem GT oraz Subiektem Nexo. Połączenie programów daje możliwość wymiany informacji na temat towarów, cen, kontrahentów i innych danych związanych z transakcjami handlowymi. Korzystając z Subiekta GT i Subiekta Nexo, możesz łatwo przejść do środowiska chmurowego, które ma wiele atutów. Jego główne zalety to wysokie bezpieczeństwo przechowywania danych, atrakcyjna cena oraz wygoda użytkowania. Wszystko wskazuje na to, że chmura w biznesie się opłaca!