Branża e-commerce rozwija się prężnie dzięki zmianom przyzwyczajeń konsumenckich i wygodzie tego rozwiązania. Coraz więcej osób decyduje się na otworzenie własnego biznesu w sieci jako głównego źródła dochodu. Żaden sklep nie będzie jednak działał skutecznie bez odpowiedniego oprogramowania. Odkryj platformę Shoper, a faktury, wysyłka towaru i działania magazynowe staną się jedynie formalnością.

Historia oprogramowania

Początki powstania oprogramowania Shoper datuje się na 2005 rok, w którym Krzysztof Krawczyk i Rafał Krawczyk podjęli decyzję o sprzedaży systemu do prowadzenia działań sprzedażowych dla biznesu. Zaprezentowali światu samodzielnie napisany soft, który w pełni pokrywał się z ich wizją. Za stworzenie platformy Shoper odpowiedzialna jest firma DreamCommerce, która powstała w 2004 roku. Pomysł na biznes braci Krawczyk od początku był trafiony i łatwo wstrzelił się w chłonny rynek informatyczny w tamtym okresie. Przewagą Shopera była łatwa obsługa, która nie wymagała znajomości języka HTML. 

Czym jest system Shoper? faktury, płatności i wiele więcej

Shoper to rozwiązanie dla małych, średnich i dużych firm. Gotowe oprogramowanie oparte na strukturze SaaS jest najczęściej wybierane w Polsce. Shoper działające jako usługa pozwala właścicielom firm zrzucić odpowiedzialność za bezpieczeństwo i poprawne funkcjonowanie systemu na barki jego twórców. Do najważniejszych funkcji systemu należy możliwość wdrażania integracji rozszerzających możliwości oprogramowania, komfortowe płatności i duża elastyczność. Platforma spełnia oczekiwania firm stawiających pierwsze kroki w branży e-commerce, jak i dużych przedsiębiorstw, które istnieją na rynku od wielu lat, niezależnie, czy mają w ofercie kilka, czy kilka tysięcy produktów. Shoper pozwala handlarzom na łagodne przejście przez cały proces zakupowy, począwszy od przyjęcia zamówienia, przez rozliczenie magazynowo-księgowe, do dostarczenia wysyłki pod drzwi klienta. Dzięki systemowi Shoper faktury, rozliczenie księgowe, prowadzenie magazynu i integracja staną się jeszcze prostsze. Gotowe szablony graficzne dają dużą dowolność w tworzeniu designu sklepu samodzielnie i dopasowaniu wyglądu strony do specyfiki branży.

Shoper - integracje 

Wiele dostępnych integracji, pozwala na automatyzację procesów pracy, a to z kolei daje większą efektywność i ogranicza ilość błędów pracowników do minimum. W kwestii funkcjonalności programu Shoper integracje pozwalają na przesyłanie zamówień między systemem ERP a sklepem, aktualizację stanów magazynowych, wygodne wystawianie dokumentów księgowych, a także ich wysyłkę do klientów mailem. Sklepy internetowe za pomocą produktu DreamCommerce mogą połączyć się z Allegro, Ceneo oraz największymi firmami kurierskimi w Polsce. W przypadku Shopera integracja znacznie poszerza możliwości oprogramowania, zapewniając skuteczną realizację transakcji.

Shoper i Subiekt GT - co daje to połączenie?

Poza  wspomnianymi wcześniej integracjami zespolić można również platformy Shoper i Subiekt GT. Integracja platform pozwala na automatyczną aktualizację stanów magazynowych i dwukierunkową wymianę danych. Użytkownicy podkreślają korzyści płynące z pełnej automatyzacji. Pozwala ona pracować szybciej i zwiększyć zyski sklepu nawet kilkukrotnie. Shoper i Subiekt to kompletna infrastruktura e-commerce do zarządzania sprzedażą. Nowoczesny biznes wymaga adaptacji. Obecnie coraz więcej firm korzysta z chmury obliczeniowej.

Systemy dla firm w wersji wirtualnej są wygodniejsze, atrakcyjniejsze cenowo i bezpieczniejsze niż korzystanie z tradycyjnego serwera. Jedno zintegrowane i sprawnie działające środowisko to klucz do sukcesu w e-commerce. Przejrzyj naszą stronę i przekonaj się, że przejście na rozwiązania chmurowe ma sens!