Funkcję systemu są na tyle rozwinięte, że zostały podzielone na poszczególne moduły, zoptymalizowane pod kątem potrzeb przedsiębiorstwa. Poznaj możliwości programu enova365, a podejście do pełnienia codziennych obowiązków zmieni się diametralnie. Odkryj platformę zintegrowaną z największymi systemami e-commerce, do których należy Magento, PrestaShop, Shoper, WooCommerce oraz firmy kurierskie, takie jak DHL DPD Pocztex UPS, czy InPost.
Do nietypowych funkcji systemu należy m.in.:
Za sprawą przemyślanej struktury, praca zdalna sprawdzi się wszędzie tam, gdzie konieczne jest delegowanie zadań. Ta funkcja została stworzona z myślą o pracy rozproszonej, koordynowaniu zadań w wielu etapach oraz nadzorowaniu efektów działań pracowników. Od teraz delegacje i działanie w trybie home office będą łatwiejsze do zorganizowania. Rejestrowanie czasu pracy na wykonanie zadań to podstawa w prowadzeniu każdej organizacji. Moduł pracy zdalnej zapewnia również pełną analizę i raportowanie efektów. enova365 Multi jako jedyny system klasy ERP może działać na wielu urządzeniach dzięki technologii html – aplikacja klasyczna, praca przez przeglądarkę (w tym Safari) czy aplikacja mobilna pozwolą na wygodne działanie w każdym zakątku świata. Postaw na wygodną pracę w domu i w terenie.
Sprawdź: Jak wdrożyć system enova365 w chmurze?
Do ciekawych funkcji enovy365 należy z pewnością ewidencja, która jest używana przez rozmaite działy. Ewidencja pracowników, wyposażenia, ryczałtu, dokumentów, środków trwałych i pojazdów to ważne funkcje systemu. Pracownicy mogą liczyć na wydruk listy płac, wynagrodzeń i świadczeń socjalnych. Ewidencja pracowników zapewnia dostęp do istotnych danych w zasięgu ręki, przez co sprawy kadrowe mogą być załatwiane błyskawicznie. Pulpit pracownika jest intuicyjny i zawiera ważne informacje. Samoobsługa pracownicza jest integralną częścią enova365. Panel HR pozwala na prowadzenie rekrutacji i ocen pracowniczych weryfikujących działania podopiecznych. Można powiedzieć, że funkcje enova365 są przydatne dla osób zatrudnionych na każdym szczeblu.
Żaden legalny handel nie może obyć się bez wystawienia faktury, paragonu, ale także faktury korygującej, proformy, czy faktury zaliczkowej. Nie obędzie się również bez tworzenia ofert i archiwizacji zamówień. Dokumenty mogą wystawiać bez względu na walutę, a co ważne, w systemie enova365 można także rejestrować zapłatę po wystawieniu dokumentu. Elastyczność w tworzeniu dokumentów z pewnością sprzyja lepszej obsłudze klientów. Ich wszelkie dane znajdują się w zakładce CRM, gdzie widoczne są zakładki kontrahenci, lokalizacje, kampanie, projekty, zdarzenia, korespondencja, zadania i teczki. Dodatkowo użytkownicy mają możliwość tworzenia projektów i ich budżetowania. enova365 to procesowe podejście do prowadzenia biznesu, które pozwala na wygodny i sprawny obieg dokumentów kosztowych. Pora usprawnić workflow!
Zobacz: Jak sprawdzić, czy faktura jest prawdziwa?
Kontakt z klientem to kluczowy aspekt komunikacji biznesowej. Aby formalności nie budziły zastrzeżeń, warto skorzystać z dostarczenia dokumentów pocztą e-mail, co jest rozwiązaniem wygodnym i prostym w obsłudze. W zakładce CRM znajdziemy zdefiniowany szablon maila, który wystarczy uzupełnić o treść. Załączenie faktury do klienta oszczędzi nam wielu działań związanych z pobraniem dokumentu oraz załączanie go w tradycyjnej poczcie mailowej. Nie ulega wątpliwości, że efektywność pracy łączy się z wygodą.
Przeniesienie działań do przestrzeni wirtualnej to ważna funkcjonalność systemu enova365. Dzięki temu właściciele firm mogą działać komfortowo z każdego miejsca na świecie, a przy okazji zapewnić sobie odpowiednie oszczędności. Wynikają one z atrakcyjnego abonamentu i rezygnacji z serwera. Co więcej, biznes w chmurze można łatwo dostosować do tempa przemian organizacji, zwiększając lub zmniejszając ilość stanowisk. Dodajmy, że wszelkie działania związane z obsługą chmury są znacznie prostsze, niż w przypadku działania na serwerze fizycznym. Postaw na pełną integrację i świadomy rozwój swojej firmy.