Można dzięki niemu w łatwy sposób powiązać działania w firmie z automatyzacją procesów, jakie ten program zapewnia. Czy dodatkowe stanowisko w chmurze jest potrzebne? Jak je wdrożyć, korzystając z Subiekta?
Zobacz: Przeniesienie bazy danych do Subiekta
Subiekt GT to na tyle popularny program przeznaczony dla biznesu, że można znaleźć wiele firm, które proponują jego instalację w środowisku biznesowym. W jaki sposób udaje się więc zwiększyć dostępność tego programu w taki sposób, by można było z niego korzystać na dodatkowych 3 urządzeniach?
Subiekt GT? Rozszerzenie o 3 stanowiska? Na takie rozwiązanie można się zdecydować, jeśli korzysta się na przykład z rozliczenia w formie abonamentu. Wtedy tak naprawdę, by móc użytkować Subiekt na trzech dodatkowych urządzeniach, wystarczy zwykle wykonać jeden telefon do firmy, z którą podpisało się umowę na korzystanie z Subiekta GT w formie abonamentu. Zwiększenie dostępności tego oprogramowania o 3 kolejne stanowiska będzie możliwe, jeśli dojdzie się do porozumienia, uwzględniając warunki, na jakich będzie to osiągalne i koszt, z jakim taka funkcjonalność się wiąże.
Istnieje możliwość przeniesienie bazy danych z Subiekta. Czy jednak jest to konieczne? Czy warto archiwizować bazę danych, a następnie ją przekopiować i przenieść na inne urządzenie? Warto w takiej sytuacji skorzystać z usług firmy wdrażającej system Subiekt GT w chmurze. Wirtualne środowisko to łatwy dostęp do bazy danych i ochrona plików, które są przechowywane w bezpiecznym miejscu. Przeniesienie firmy do chmury pozwala zapomnieć o problemach z bazą danych i ryzyku jej utraty podczas awarii serwera.
Przeczytaj także: Subiekt GT - API
Subiekt GT jest jednym z systemów, jakie udaje się z powodzeniem przenieść ze stacjonarnego urządzenia do wirtualnej chmury. Chcąc zwiększyć dostępność Subiekta online, wystarczy zgłosić to do firmy, która daje dostęp do tego programu w chmurze. Subiekt GT – rozszerzenie o 3 stanowiska będzie wówczas najprostszym, najszybszym i prawdopodobnie najtańszym rozwiązaniem.
Zatem biznesem decyduje się na Subiekta GT. Dodatkowe stanowisko – warto zadać sobie pytanie, czy jest ono faktycznie potrzebne. Może się okazać, że takie rozwiązanie nasuwa się na myśl np. w okresie, kiedy firma „zmaga się” z większym nakładem pracy niż zwykle, co trwa nie dłużej niż tydzień lub dwa tygodnie. W takim przypadku może się okazać, że inwestowanie w dodatkowe stanowisko, na którym dostępny byłby Subiekt, nie będzie korzystne pod względem finansowym.
Zdecydowanie warto wybrać taką opcję, jeśli faktycznie Subiekt GT dodatkowe stanowisko to rozwiązanie, które usprawniłoby pracę w firmie. Tak się stanie, jeśli np. jedna osoba nie będzie w stanie zadbać jednocześnie o sprzedaż i rachunkowość w firmie, pomimo tego, że Subiekt GT idealnie się do tego nadaje.
Najprościej w tym przypadku jest skorzystać z usług firmy, która zajmuje się wdrażaniem Subiekta do wirtualnej chmury. Postaw na Cloudport by Itmation. Wystarczy tylko umówić się na konkretny dzień, dokonać płatności, a firma wykona całą resztę, co w żaden sposób nie zakłóci pracy w przedsiębiorstwie, które korzysta już z Subiekta GT stacjonarnie.
Sprawdź naszych partnerów: CDNet Sp. z o.o., Meridium Spółka z o.o., ALTAB S.A. z naszej mapy partnerów.