Prowadzenie firmy handlowej, usługowej, czy jakiejkolwiek innej związanej ze sprzedażą, wymaga zapewnienia sprawnego systemu informatycznego, bez którego współcześnie nikt nie wyobraża sobie dobrze prosperującego biznesu. Jednym z najczęściej rekomendowanych programów wspomagania sprzedaży jest popularny Subiekt GT, produkcji InsERT-a. Program jest nowoczesny, intuicyjny i funkcjonalny, o czym świadczą tłumy zadowolonych klientów. W swojej standardowej wersji ma jednak kilka mankamentów, jak np. brak zdalnego dostępu, brak możliwości połączenia kilku oddziałów lub filii biura czy działanie wyłącznie na Windowsie. Jako producenci rozwiązań chmurowych dla firm podjęliśmy się udoskonalenia tego programu, przygotowując wersję online, działającą w chmurze! Co to oznacza w praktyce i jak może wpłynąć na Twój biznes? Poznaj 5 dodatkowych funkcji Subiekta GT w chmurze:

 

1. Zdalny dostęp

Wszyscy wiemy jak połączenia WIFI podniosły komfort użytkowników Internetu - wystarczy się zalogować za pośrednictwem routera, aby korzystać z sieci bez potrzeby podłączania kabla. Rozwiązania chmurowe (wirtualne dyski i serwery) podnoszą ten komfort na jeszcze wyższy poziom. Zdalny dostęp do Subiekta w chmurze oznacza, że wielu pracowników może korzystać z jednego oprogramowania, a wszystkie wprowadzane zmiany następują w czasie rzeczywistym. Co więcej, dostęp do programu jest możliwy z różnych podłączonych zdalnie urządzeń (nie tylko laptopów, ale też np. smartfonów) i w dodatku w każdego miejsca na ziemi. Warunkiem jest jedynie “bycie online”, czyli z dostępem do Internetu. Dzięki temu rozwiązaniu w różnych placówkach firmy lub sklepu rozsianych po Polsce pracownicy utrzymują stały kontakt i co najważniejsze - na bieżąco mogą monitorować zmiany, jakie następują w firmie.

 

2. Działanie na wszystkich systemach operacyjnych

Standardowa wersja Subiekta działa jedynie na popularnym Windowsie, jednak nie każdy operuje akurat na tym systemie operacyjnym - w wielu firmach używanym systemem jest Linux, a na urządzeniach mobilnych - Android. W takiej sytuacji dostęp do Subiekta tradycyjnego nie jest możliwy. Program udoskonalony przez ITMation, dostępny w chmurze, działa bez żadnych ograniczeń na każdym systemie.

 

3. Integracja z aplikacjami e-commerce

Handel elektroniczny prowadzony w Internecie za pomocą aplikacji, sklepów internetowych czy portali aukcyjnych, z języka angielskiego określany jest terminem e-commerce. Tradycyjny Subiekt nie funkcjonuje w tym zakresie i nie łączy się z narzędziami wykorzystywanymi w e-commerce. Subiekt w chmurze jest natomiast ulepszony również o tę opcję - za jego pośrednictwem można łączyć się z powyżej wymienionymi usługami handlu elektronicznego dostępnymi online.

 

4. Wsparcie specjalistów infrastruktury chmurowej

Działanie w Subiekcie dostępnym z chmury wyklucza konieczność zatrudnienia specjalnie informatyka w firmie bądź odciąża go z obowiązku zarządzania Subiektem. Cały program jest instalowany, aktualizowany i rozbudowywany przez dostawcę chmury, który oferuje w pakiecie wsparcie swojego działu IT. Klient za to w żadnym wypadku nie dopłaca, ponieważ jest to usługa wliczona w cenę miesięcznego abonamentu. Obowiązek klienta względem tego programu kończy się na wykupieniu dostępu i zalogowaniu się do systemu. 

 

5. Korzyści finansowe

Za korzystanie z Subiekta w wersji chmurowej klient płaci miesięczny abonament. Co znajduje się w zakresie usług, zostało wymienione we wcześniejszych punktach. Oprócz stałej opłaty za licencję firma nie dopłaca za nic ponadto. Największą oszczędność stanowi tutaj fakt, że nie trzeba kupować własnego sprzętu komputerowego, który wiązałby się z kilkutysięczną inwestycją. Opłata zwiększa się tylko w przypadku zatrudnienia nowych pracowników i konieczności dokupienia dostępu do aplikacji Subiekta, a są to sprawy “groszowe” w porównaniu do rozbudowy klasycznego systemu programu.