Program Symfonia Kadry i Płace – wygodne prowadzenie spraw kadrowych

Program Symfonia Kadry i Płace początkowo funkcjonował jako moduł programu Symfonia dla firm. Wydane w 1995 roku oprogramowanie już na samym starcie zrewolucjonizowało system zarządzania przedsiębiorstwem. Symfonia dla firm umożliwiała kompleksowe prowadzenie księgowości, analiz, procesów sprzedaży i zamówień oraz właśnie spraw płacowych i kadrowych – wszystko to w jednym programie i na niespotykaną wcześniej skalę (pamiętajmy, że był to rok 95'). Szerokie możliwości personalizacji funkcji programu zostały szybko docenione przez przedsiębiorców, Symfonia przez kolejne lata wyznaczyła szlak automatyzacji procesów zachodzących w przedsiębiorstwie i pokazała, jak wygodne może być zarządzanie firmą przy wykorzystaniu technologii cyfrowej.

Z biegiem lat system Symfonii rozwijał się i został „rozbity” na poszczególne programy odpowiadające wcześniejszym modułom. Dziś programy te tworzą zintegrowane środowisko pozwalające na wygodne zarządzanie firmą. Wraz z postępem technologii zarządzania i cyfryzacji, każdy z programów pakietu symfonia jest rozwijany o nowe funkcje i możliwości. Aktualizacje programów dotyczą również nowelizacji przepisów, dlatego użytkownik Symfonii ma zawsze pewność, że prowadzi firmę w zgodzie z aktualnie panującym prawem podatkowym czy pracy.

Zobacz proszę: Przewaga programu Symfonia Kadry i Płace

Największe zalety programu Symfonia Kadry i Płace

Poniżej przedstawiamy 5 największych dla nas zalet programu Symfonia Kadry i Płace – kolejność jest przypadkowa. To jednak tylko kilka podstawowych zalet oprogramowania firmy Sage. Kadry i płace dzięki opisywanemu programowi są prowadzone w sposób zautomatyzowany i zintegrowany z pozostałymi elementami pakietu Sage Symfonia.

  1. Szybkie, wygodne i zautomatyzowane wypłacanie wynagrodzeń oraz przekazywanie informacji płacowych – paski wynagrodzeń wysyłane są w zaszyfrowanych e-mailach, do których dostęp ma wyłącznie dany pracownik.

  2. Wygodne prowadzenie cyfrowych akt osobowych pracownika. Z pomocą programu Symfonia Kadry i Płace prowadzenie e-Teczki jest niezwykle proste i zawsze zgodne z rozporządzeniem dzięki bieżącym aktualizacjom oprogramowania.

  3. Prosta i szybka komunikacja z ZUS, US, GUS i PFRON. Symfonia Kadry i Płace generuje i wysyła obowiązkowe raporty oraz księguje przelewy.

  4. Realne odciążenie firmowego działu HR. Portal pracowniczy jest elementem programu Symfonia Kadry i Płace, który umożliwia pracownikowi samodzielną realizację dotyczących go podstawowych spraw kadrowych takich jak aktualizacja danych czy składanie wniosków urlopowych.

  5. Duża ilość dodatkowych narzędzi rozwoju pracownika, umożliwiających organizację szkoleń, przygotowywanie e-learningów i usprawniających komunikację wewnątrzfirmową.

Przeczytaj: Zalety programu Symfonia Handel

Jak już wspomnieliśmy, Symfonia Kadry i Płace jest programem samodzielnym, jednak wysoce zintegrowanym z pozostałymi programami wchodzącymi w skład pakietu Sage Symfonia. Współpraca tych programów polega na wymianie danych w postaci plików tekstowych i pozwala na pełną automatyzację procesów firmowych. Kolejnym naturalnym krokiem jest wykorzystanie technologii chmurowej do przechowywania części tych plików. Dane na serwerach zewnętrznych są zabezpieczone przed zdarzeniami losowymi takimi jak uszkodzenie czy kradzież komputera, przy czym jest to tylko jedną z zalet tego rozwiązania – kolejną jest możliwość prowadzenia spraw firmowych z każdego miejsca będącego w zasięgu internetu. Dlatego warto dowiedzieć się więcej o wdrożeniach systemów do zarządzania firmą i technologii chmurowej zapewnianej przez CloudPort.