Chmura w biznesie

Baselinker i Subiekt - integracja

Baselinker i Subiekt - integracja
Omówienie zalet integracji programów Baselinker i Subiekt. Sprawdź czym są te programy i na czym polega ich integracja.

Baselinker i Subiekt - integracja

Sprzedaż za pośrednictwem platform internetowych staje się coraz bardziej popularna. W dobie ciągłych zamknięć gospodarki, gdzie słowo lockdown odmieniane jest przez wszystkie przypadki, wiele sklepów ratunku szuka właśnie w sieci. Problemem może być rozliczenie wirtualnego oddziału firmy oraz  zintegrowanie popularnego Baselinker i Subiekt GT. Jak tego dokonać i jakie możliwości przyniesie to rozwiązanie?

Sprawdź partnera: IT admin Sp. z o.o.

Baselinker i Subiekt - co jest czym?

Zanim zaczniemy przedstawiać zalety integracji Baselinker i Subiekt, warto przedstawić oba systemy. Zacznijmy od popularnego narzędzia do prowadzenia aukcji internetowych i sklepów online. Baselinker znany jest wszystkim, którzy tworzą rozbudowane sklepy z bogatym asortymentem. To narzędzie znakomicie współpracuje ze wszystkimi popularnymi serwisami aukcyjnymi. Cenione jest także za ułatwianie kontaktu z dostawcami czy hurtowniami. W znacznym stopniu ułatwia prowadzenie sklepów w systemie dropshippingu. Usprawnia przeprowadzanie wszystkich powtarzalnych i żmudnych procesów łącznie z tworzeniem szablonów aukcji czy przesyłaniem wiadomości do kontrahentów.

Sprawdź: Subiekt Online

Z kolei Subiekt to jeden z najpopularniejszych i najdłużej funkcjonujących na rodzimym rynku systemów do prowadzenia księgowości. Z jego pomocą można zarządzać całą siatką sklepów o rozbudowanym asortymencie. System ułatwia prowadzenie standardowych rozliczeń, prowadzenie spraw księgowych, a także tworzenie zamówień. Ogromną zaletą systemu jest możliwość łatwego generowania rozmaitych zestawień i raportów, które pozwalają na analizę poszczególnych punktów sprzedaży.

Dlaczego tak ważna jest integracja pomiędzy Baselinker i Subiekt? Niejednokrotnie asortyment sklepów stacjonarnych i internetowych zawiera te same produkty. Wyrób znajdujący się na półce w sklepie i wystawiony na aukcję to jeden i ten sam. W przypadku zamówienia go z poziomu dwóch platform niezintegrowanych ze sobą może pojawić się spory kłopot. Dlatego zestawienie ze sobą funkcji obu programów może być jedyną alternatywą dla tworzenia dwóch magazynów i oddzielnych działalności.

Sprawdź partnera: Spectrum-IT Michał Pniewski

Na czym polega integracja pomiędzy Baselinker i Subiekt?

Odrzucamy pomysł o rozdzielaniu magazynów i odrębnej działalności ze sklepów stacjonarnych oraz internetowych platform. Chyba nikomu nie trzeba tłumaczyć, że to bardzo niekorzystne rozwiązanie z punktu widzenia kosztów, logistyki czy rozpoznawalności. Stawiamy zatem na integrację pomiędzy Baselinker i Subiekt, co możliwe jest z użyciem specjalnych nakładek. Nie jest to rozwiązanie standardowe w żadnym z systemów. Jedną z dostępnych możliwości na rynku jest oferta firmy Sellintegro, która umożliwia wykonanie integracji pomiędzy Baselinker i Subiekt.

Integracja pomiędzy systemami w ten sposób jest całkowicie bezpieczna i nie niesie ze sobą ryzyka zawieszenia systemów. To rozwiązanie umożliwia transfer przede wszystkim stanów magazynowych. Aktualizacja następuje co kilka sekund, dlatego wszelkie zmiany w widoczne są niemal natychmiast. W ustawieniach można zezwolić na podgląd do bazy danych przez naszych dostawców, co usprawni logistykę dostaw. Ponadto możliwa jest wymiana danych dostawców i klientów.

Współpraca pomiędzy Baselinker i Subiekt daje ogromne możliwości, jeśli wspomnimy o sposobie rozliczenia. Można dowolnie przesyłać zamówienia pomiędzy oboma podmiotami. Także generowane w programie Subiekt faktury automatycznie wysyłane są na konto klienta. Dzięki temu unika się żmudnej pracy oraz czasochłonnej wymiany korespondencji mailowych. 

Sprawdź partnera: PROCOMP Cezary Skóra

Usprawniamy pracę w Baselinker i Subiekt

Oferta CloudPort pozwala na zintegrowanie ze sobą Baselinker i Subiekt oraz prowadzenie działalności w wielu wymiarach. Jest jednak jeszcze jedna cecha, która ułatwi sprzedaż i rozliczanie - umieszczenie oprogramowania w chmurze. To w pełni bezpieczny sposób na to, żeby uzyskać dostęp do danych z dowolnego urządzenia podłączonego do internetu. Pozwoli to na prowadzenie działalności spoza biura, a także przekazanie dostępu do danych księgowemu czy analitykowi. Tylko teraz miesięczny okres próbny oprogramowania w chmurze całkowicie za darmo.


Zobacz inne artykuły